ÅHUS!

Hejsan alla eller godmorgon kanske jag borde säga.. Men iaf igår skulle jag göra ett inlägg men de blev inte så för min telefon ville inte funka och datan ville inte heller men idag funkar allt som de ska. Men som sagt vi är i Åhus och just nu ligger jag i en husvagn bredvid Rasmus och Johanna och John ligger i andra änden av husvagnen. Igår så kom vi upp pappa hjälpte oss med allt underbar pappa jag har :) sen fixade vi till lite sen körde pappa oss in till Åhus och så åt vi på en resturang där sen åkte vi hem igen för det började verkligen ösregna! Så vi blev väldigt våta kan man lugnt säga så skulle vi hitta vår jävla buss så vi kunde åka hem så vi fick gå en bra bit i ösregnet sen när vi väl kommit till vår camping i yngsjö så var det bara att krypa ner under täcket och värma sig och vila lite sen skulle vi in där på kvällen om De blev bättre väder. Och det blev de så vi åkte in där vid 20 i 8 tror jag sen var det nästan förvarmt ute men det var en sjukt rolig kväll där i Åhus mycket tryck och sånt men sen blev de lite jobbigt på slutet lite saker hände och så men de löste sig ändå! Så vi var hemma vid 2 kanske eller halv 3 vi tog taxi hem.. Sen var de några killar som Ville att vi skulle komma in på deras fest men efter ett tag gick jag och Johanna och la oss i husvagnen! Och nu ligger jag här och de är as fint väder :)<3 Men nu ska jag mysa med Rasmus puss hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0