OJ OJ OJ!

Nikita är tillbaka! 
Det var ett tag sen jag vet men har faktiskt inte haft tid sen midsommar ungefär och de är 14 Juli idag det är sjukt men jag är så hemskt ledsen för det och ska försöka börja blogg så mycket jag bara hinner jag lovar! 
Kan ju berätta lite vad jag har gjort och sånt. Efter midsommar och de i göteborg de senaste inlägget då asså.. Strax där efter åkte vi till Lalandia ett badland i danmark, och jag var så sjukt ledsen för ville inte åka ifrån min älskling såklart sen hann jag inte säga hejdå till honom och sånt för han jobbade :( 
så grät hela vägen till Lalandia för ville bara hem till honom.. Men sen när man ska åka en vattenruschbana inne på vattenlandet så ska jag åka den gula vattenbanan precis innna jag ska åka så springer han upp för trappan och kysser mig.. jag var helt chockad jag kunde inte fatta det asså jag började gråta och var i chocktillstånd kan man lungt säga! Men han hade åkt till Lalandia utan att jag visste om de.. :o så han var där med sin familj också! helt sjuk men som sagt tjejer jag har redan den finaste och underbaraste killen som finns så ni kan sluta leta för han är min! Så på kvällarna var man med hans familj och satt och åt och kollade TV och spelade spel så jag och min kusin Julia hade det jättebra på Lalandia med underbara människor! 













Orkar inte lägga in fler på lalandia men som sagt det är underbart där och ännu underbarare blir det när ens kille kommer och överraskar en!<3 


Sen kom man hem på Söndagen så vi var där från Torsdag till Söndag sen på Måndagen började jag och älskling jobba jag jobbar på ett fritids på västra skolan här i Eslöv och Rasmus jobbar på ett dagis.. jag ville jättegärna ha dagis men man tar ju vad man får så ska bara jobba fram till Onsdag denna veckan som kommer för jag och rasmus har tagit ledigt Torsdag och Fredag för vi ska upp till Åhus och campa så vi jobbar 1,5 timme extra var dag så istället för 9-14 så blir det 9-15:30 men de gör inte så mycket.. Men iaf på Torsdag åker vi upp med husvagn till en camping i närheten av åhus det är ju sån beach handboll så det är mycket folk och sånt :) 
sen ska vi vara där till Söndag.. och jag hoppas verkligen vi får bra väder när vi är där för pallar verkligen inte regn men det blir jag rasmus, John och Johanna som ska vara där och campa! Det blir nog super mysigt :)

Och igår så var jag, Ramus,John och Dennis i falsterbo och festade för det är ju falsterbo horse show nu ju så vi stack till campingen och så hittade vi lite folk som vi festade där med så det var jättekul. Vid 12 tiden tror jag så tog vi bussen mot malmö central igen och skulle ta tåget hem till eslöv men så klart missade vi tåget mot eslöv pga lite saker som hände så vi fick ta tåget till Lund där pappa hämtade oss eftersom andreas min bror ändå skulle komma till Lund från kastrups flygplats för han har varit i Barcelona i en månad nu på sån bartender kurs men nu är han hemma igen :D 
Så ja nu sitter jag här och har ingenting att göra.. Älskling är i Båstad hos en kompis och så är det ju tennis veckan där så mycket folk och fester och sånt trort jag men saknar han sjukt mycket men hoppas att han har det trevligt. <3 

Har inte så mycket mer att säga faktist.. Så detta blir ett bra avslut ni får ha det så superbra så hörs vi! 
Lite bilder på mig som avslut puss på er! 








Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jättefin blogg! :D checka gärna min!

Svar: Tack så mycket din blogg är också superfin! :)
None None

2012-07-15 @ 15:54:33
URL: http://alexandrabeskow.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0