Vill du testa hur det är att gå i mina skor?

Tjenixen Världen!
Idag är det bara en slappdag för mig, Söndag grå,regnig och tråkigt söndag! Så det blir en innedag idag bara ligga och lata sig! :)

Igår så var man och shoppade med mamma väldigt mysigt och trevligt faktiskt. Det blev ju en del saker om man säger så hihi ^^ men det blir de ju alltid så det är inget nytt. handlade väldigt mycket kläder sen två par skor, skorna var nog de jag blev gladast för ett par av skorna iaf.. från scorett för 600 kr men dem är ur läckra ;) 
älskar verkligen skor asså det är nog fan det bästa jag vet så sjukt underbar känsla när man kommer hem med ett par skor i handen som man kan ställa in på sin nya fina hylla med skor :) Men just nu sitter jag i köket och kollar på när mamma gör plommon paj och blåbär och hallonpaj för morfar och låtsas mormor kommer hit snart sen senare ikväll så kommer några av våra bekanta som ska lämna marsvin här som vi ska passa fram till torsdag :) för dem ska iväg någonstans var vet jag inte men det kan bli kul, ännu ett äventyr haha.. men nu ska jag gå och göra mig i ordning så vi hörs men ha det så superduper bra så hörs vi pusss hej! 
Bild på mina skor jag köpte igår :D


Kommentarer
Postat av: LIIV - vanlig men unik

ååh vill ha såna där! ser dem överallt!

Svar: De är super snygga och super sköna att gå i faktiskt trodde man skulle få cp ont i fötterna efter en stund men de får man inte av dessa. :)Köp ett par vet ja ;)
None None

2012-07-30 @ 15:50:25
URL: http://liivahliin.blogg.se
Postat av: mysan

Allt bra? :)
glöm inte att du är unik! <3

Svar: Jadå allt är bra! Tack så mycket det är du med.
None None

2012-07-30 @ 23:11:56
URL: http://myedenvad.blogg.se
Postat av: Milsa

HEj! Allt bra?:)
Jätte fin och bra blogg! Sugen på länkbyte? Kommentera min blogg då! http://www.nattstad.se/Milsa
Ha en bra kväll! Kram

Om du kan fixa design gratis elr om du vet nån so kan snälla skriv till mig! Behöver en ny design och skulle bli jätte glad om du kunde hjälpa!

Svar: Hej jadå själv? :) du har också en jättefin blogg :)
None None

2012-07-30 @ 23:40:39
URL: http://www.nattstad.se/Milsa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0