Avslutningsmiddag!

Ja ikväll har jag varit på 9:ornas avslutnings middag det har varit sjukt underbart trevligt! Har typ precis kommit hem och nu sitter jag i min säng och ska egentligen sova men var ju tvungen att skriva ett litet inlägg innan man säger godnatt ellerhur? Ne men ni är underbara personer allihopa så jag har verkligen haft super trevligt med er ikväll känns väldigt konstigt att imorgon är liksom ett farväl hejdå vi ses aldrig mer.. ungefär så känns de så väldigt sorgligt men det går säkert bra det fixar sig nog haha vet inte vad jag pratar om just nu är helt borta i min egen värld och håller på att somna just nu framför datan så trött jag är ne men tänkte bara säga godnatt då så får ni sova så gott puss!! (lite bilder som jag tog när jag var på väg till avslutningsmiddagen.. titta och njut!!!!!)






Kommentarer
Postat av: Caroline

Fiiin!

2012-07-10 @ 16:41:05
URL: http://awesomecaroline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0