10 Mars

Tjenixen.. vet inte vad jag ska säga. Dagen igår tillbringades med Rina trevligt trevligt, vi kollade på nya footlose och paranomal activity 3 tack så mycket Rasmus för filmerna eller vad man ska säga du är bäst ;) 
Sen har vi inte gjort så mycket, Rina stack vid halv 12 tiden eller något jag vet inte, för hon skulle iväg till sina kusiner idag eller vad det var, så nu sitter jag här och gör ingenting, får se vad jag hittar på ikväll, tror inte det kommer hända speciellt mycket mest bara lata mig och kolla film, vi bor ju i Eslöv så inte sådär jättemycket att hitta på tyvärr.. men så är det när man bor i världens tråkigaste stad! Men nu ska jag dra och hitta på något pusshaaaajj!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej! Allt bra med dig?

Gud vilken fin blogg du har!



Kram :)

Emma - emmaeriica.webblogg.se

2012-03-11 @ 02:10:35
URL: http://emmaeriica.webblogg.se/
Postat av: Matilda

Var filmerna bra? :)

2012-03-12 @ 20:22:27
URL: http://matiilda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0