8 Mars

Idag har jag varit hemma och gjort Engelska eftersom det är en väldigt jobbig period just nu, har panik på massa saker och känner att jag har stor stress på väldigt mycket men man får väl hoppas att det löser sig med tiden, just nu orkar jag knappt tänka, och ni som tror att jag tycket synd om mig själv bara släng er i väggen och visst jag tycker att det är hemskt just nu men ni har fan inte rätt att skriva dumma kommentarer för detta är min blogg jag skriver vad jag vill här om jag nu vill skriva ut mina känslor så gör jag de, har inte bett er läsa den! bara så ni vet det! Men iaf tillbaka till ruta ett. Jag försöker kämpa vidare i skolan och allt men det är inte så lätt när man inte har någon ork eller kraft till något. Vill gå till skolan imorgon vill alltid kunna gå dit men det kan jag ibland inte tyvärr är det så man får ha det! Men nu ska jag plugga lite engelska till sen ska jag kolla TV och Rasmus kanske kommer, kan man ju hoppas men vi får se pusspuss!<3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0