Bad Day!

Hej! 
Nej det är ju inte världens bästa dag precis, stack hem från skolan för har panik och ångest på väldigt många saker! Och sen när jag ska ta tåget hem från Hässleholm till Eslöv så hoppar jag på fel tåg så jag åker direkt till Lund det stannade inte i Höör och Eslöv och sånt shit! så får sitta och vänta i Lund i drygt 1 timme skitkul verkligen! Sen när jag väl kom hem så kolla jag lite på TV men grät för det mesta, så bestämmde mig för att gå upp och lägga mig och vila lite ist! Jag somnade ganska snabbt men sen vaknar jag av att Rasmus (Älskling) ligger bredvid mig, och det blev såklart en underbar känsla och trygghet att han var där hos mig, men det blev fel de med, behöver inte ta det här men Jag älskar dig! och förlåt!  

Nu ska jag gå ner och äta pannkakor med pappa och snacka lite.. Men ni får ha det så jättebra, bättre än min dag iaf puss på er!

Kommentarer
Postat av: Annika

SV: tack :)

2012-03-07 @ 17:56:51
URL: http://blogofphoto.blogg.se/
Postat av: inte så svårt att gissa ;)

du måste ha det jätte svårt nu nikita, men jag vill bara att du ska veta att jag alltid kommer finnas vid din sida okej! du kan alltid vända dig till mig för jag lovar att jag alltid kommer finnas här när du behöver någon <3

älskar dig mest av allt, bästavän! <3

2012-03-07 @ 19:29:08
URL: http://rinic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0