BLOGGPAUS!

Ja jag är så hemskt ledsen för att jag inte bloggat, men har verkligen inte haft tid.. har haft mycket med skolan och även mycket utöver de med träningen (dans) och varit med killen, och jag har fått frågor från någon anonym varför jag inte har bild på min kille, lyssna jag tänker inte lägga upp något som han inte vill om han inte vill att jag lägger upp bild på bloggen på honom så gör jag inte det! men det kommer komma bilder på oss så småningom i think.. Men om ni nu är så besatta av att se honom så gå in på facebook på Nikita Holmquist så klicka vidare till hans facebook? Men nu ska vi inte snacka om det mer.. Jag har precis tagit ett varmt och skönt bad saknades bara en person.. Rasmus! <3 Men han kommer jag träffa sen men längtar som fan! Idag är jag hemma från skolan eftersom jag var sjuk igår i skolan så fick gå hem.. men sov hos Rasmus för jag behövde verkligen hans närhet men det gör jag ju alltid så.. Men det var väldigt mysigt hemma hos honom så låg man där och lyssna på musik och snackade och han höll om mig och pussar mig på pannan och viskar att han älskar mig! Kan man hitta någon mer underbarare kille nej jag tror inte det! Älskar dig superduper mycket! Det är du som gör min dag värd att leva, det är du som lyser upp hela min dag! Men nu ska jag sova lite tror jag för mår inte speciellt bra men ha det så bra<3 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0