FREDAG!!

Äntligen Fredag!
Just nu sitter jag här i skolan och ska egentligen göra något NO arbete men det blir inte så mycket av det haha. Saknar min älskling så sjukt mycket.. vill bara hem nu och träffa han. Men idag ska jag och Rasmus nog till Malmö och shoppa och sen på kvällen ska vi kolla bio men det kan ju bli ändrade planer, men behöver lite nya kläder och skor så det kan nog bli trevligt! haha Rasmus är inte så sugen på att gå och shoppa men han har inget val, han får följa med även om han inte vill. Idag är det ganska chill dag eftersom vi slutar 20 i 2.. sen hem och fixa mig och kanske möta upp Rasmus i Lund sen vidare till Malmö eller så blir det att jag drar till Lund direkt efter skolan och möter han.. men får se hur vi gör. Jag tror nog jag har världens bästa kille, han förstår mig och älskar mig för den jag är och bryr sig inte liksom vad andra tycker han står för att han älskar mig och jag står verkligen för att jag älskar han som FAN!
Vet typ inte vad jag ska snacka om har bara jävligt tråkigt och det ända som kommer upp i mitt huvud är Rasmus. <3

Jag har verkligen hittat killen som älskar mig för den jag är, han som kallar mig för vacker istället för sexig. Han som visar vad han känner för mig. Han som tål ett nej utan att bli sur. Han som vill visa upp mig för hela världen. Han som ringer upp mig om jag varit sur och lagt på telefonen. Han som bara skiter i alla andra tjejer han kan få. Han som håller mig i handen framför sina vänner. Han som vänder sig om mot sina vänner och säger: Det är hon jag älskar!<3

Och det är verkligen sån du är.. JAG ÄLSKAR DIG RASMUS ULLMAN! <3


Kommentarer
Postat av: Becka [fotoblogg]

Så gullig header! :)

2012-03-31 @ 16:46:41
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu.
Postat av: wilma

Gullig blogg! Kolla den dagligen! Checka min <3

2012-04-01 @ 16:57:55
URL: http://photobywilmaa.devote.se
Postat av: A N G E L I J N A

http://www.youtube.com/watch?v=EfAY9GQiirI&feature=g-upl&context=G2b566c4AUAAAAAAAAAA LYSSNA/ GILLA!!!/ KOMMENTERA, SNÄLLA HJÄLP MIG FÖLJA MIN DRÖM,PUSS!

2012-04-02 @ 09:15:48
URL: http://angelijnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0