Rina!

Just nu sitter jag här i sängen med bästavän (Rina) och ska snart ner och kolla Paranomal activity 3 så jävla kul det kommer bli, vi kommer väl antagligen pissa på oss eller något men det ska säkert gå bra ellerhur Rina? ;)
Så vi har precis varit på ica och handlat lite gott till ikväll när vi ska se film :) 

Idag har jag varit hemma från skolan eftersom ääähh det spelar ingen roll behöver inte ta det här, men iaf så har jag mest latat mig och sånt shit.. Sen vid halv 4 så ringde jag till Rina och fråga om hon ville va och de ville hon såklart sen när jag sa att jag hade gjort hallon muffins haha så ville hon såklart vara här! Men nu ska jag och rina hitta på något vad vet jag inte men vi kommer väl på något flummigt som alltid! puss puss ha det så super bra!


Kommentarer
Postat av: Cassandra

Hejhej!

Läget?

Har länkbyte hemma på min blogg nu i ett par dagar. Lust att ha ett länkbyte så är det bara att kika in & läsa informationen + lämna en kommentar under Drar Igång Länkbyten! :)

Ha det fint kram Cassie! :)

2012-03-13 @ 18:40:13
URL: http://cassandraibrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0