Vila i frid!

Älskade farfar, du mådde verkligen inte bra men du kämpade ändå! Men idag tog dina krafter slut den 1 Mars valde du att flyga upp till himmlen som den finaste ängeln! Jag älskar dig och jag saknar dig otroligt mycket. Idag skulle jag fråga pappa om vi kunde åka och hälsa på dig på sjukhuset för ville verkligen träffa dig, för jag visste att du snart skulle försvinna. men du kommer aldrig försvinna från oss även om du har lämnat jorden så finns du alltid kvar i våra hjärtan älskade fina du! Jag hann inte säga hejdå till dig! och det gör mig ännu mer ledsen för jag ville verkligen få träffa dig en sista gång! Idag i skolan har jag tänkt på dig hela dagen och hur du mår på sjukhuset! Men pappa ringde och sa att du gick bort i morse så nu vet jag att du mår bra iaf du slipper lida! Och det är jag glad över! Du var så underbar mot oss du skojade alltid med oss när vi va små och du lekte med oss, nästan varje gång va sjuk så passade du och farmor mig när jag va liten! Farfar du försvann för snabbt<3
Jag önska att du kunde komma tillbaka till oss här nere på jorden och jag önska att jag kunde göra dig frisk!
Jag vet hur mycket alla saknar dig och vill ha tillbaka dig men du kommer alltid finnas i våra hjärtan. Utan dig här nere känns de fel, det känns liksom som om alla pusselbitar e på plats utom en och de är du! <3
Du var ängeln utan vingar, nu sitter du på ett moln och vakar över oss! Jag vet att du mår mycket bättre nu och det gör mig lycklig men är lika olycklig för att du inte finns här hos oss mer! Alla minnen med dig lever ändå kvar och de kommer dem alltid att göra! Farfar jag älskar dig glöm aldrig de, jag kommer aldrig glömma dig! ALDRIG! 
Mina tårar blir bara fler och fler! Till minne av dig älskade farfar! 
Vila i frid 1937-03-27 till 2012-03-01<3 
Vi kommer alltid att minnas dig! 



Bild på Farfar och Farmor!<3

Kommentarer
Postat av: camilla

Riktigt tråkigt att höra om din farfar! Du har skrivit en väldigt fin hyllning till honom som verkligen berör, sitter här med tårar i ögonen o tänker på er alla. Kram gumsan!!! <3 Lav U / Moster Milla

2012-03-01 @ 23:12:50
Postat av: Lina

Stackarn, han ler nog mot dig nu :) R.I.P

2012-03-02 @ 16:13:59
URL: http://lajna95.blogspot.com
Postat av: Matilda

Riktigt fint skrivit vännen! Jag tänker på dig. Tusen styrkekramar till dig och din familj.

Även om det inte är till någon större tröst just nu, så är det bara att ringa eller smsa mig om du behöver prata. Jag ställer alltid upp! Jag älskar dig. <3

2012-03-04 @ 21:46:31
URL: http://saraelinmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0