AndraMaj

Nu är man sjuk igen såklart.. hade inte förväntat mig något annat, är sjukt förkyld och as ont i halsen så käkar medicin nu så får hoppas att det går över så snabbt som möjligt. Men åkte upp till skolan idag och gjorde mitt nationella i matematik sen var jag tvungen att åka hem igen men är väldigt glad att jag har gjort provet så slipper jag det sen.. det känndes sådär inte så jättebra precis haha matte är verkligen inte min grej kan jag säga.. Fundera på att dra till Rina och lämna hennes presenter för hon fyllde ju år den 30 april förlåt om jag inte har grattat dig så speciellt skulle egentligen velat träffa dig på din födelsedag och grattat dig och överraskat dig men så blev det inte tyvärr men vill träffa dig så snart som möjligt och så fort du kan gumman!! 

Valborg...
Ja min valborg var väldigt trevlig med många trevliga personer och såklart världens finaste människa min älskade baby! Ne men det var väldigt kul vi åkte till lund vid 12 tiden eller något sen vänta vi på lite folk där sen stack vi till stadsparken och letade plats där vi kunde sitta och bara njuta av det underbara vädret och ha det chill tillslut hittade vi en bra plats det var verkligen supermysigt så tack för dagen och kvällen för vid 6 tiden stack vi hem till john och hade efterfest helt okej var det alla var väl trötta tror jag haha.. Sen vid halv 12- 12 tiden stack jag och rasmus hem för vi var trötta och sånt sen blev natten i början lite jobbig men vi löste det så förlåt älskling men glad att det fixar sig för du är mitt allt. 
Har inte så mycket mer att säga just nu men skriv gärna och berätta om er valborg och hur ni hade det! :) 

Bilder från valborg i stadsparken









Och sista bilden blir en till på älskling.. Jag älskar dig så sjukt mycket du är mitt allt, mitt liv och hela min värld.. vad skulle jag göra utan dig? 
Varje gång jag ser på dig blir jag glad i hela kroppen och känslan man får att du är min är så sjukt fin.. Då är livet bra, varje gång vi bråkar känns det som om något går sönder i mig det gör så ont att behöva gråta i din närhet. Men jag älskar verkligen dig och jag hoppas på fler månader och år med dig! För jag kan inte leva utan dig jag kan verkligen inte det! Du är det sista jag vill förlora! 
Puss!

Kommentarer
Postat av: Daniella Book

Härligt! Jo allt är toppen med mig:)

Händer idag då?

2012-05-02 @ 17:09:57
URL: http://daniellabooks.blogg.se/
Postat av: Daniella Book

Ojdå, det var ju inte kul att höra! Du får krya på dig!

Jag tar det bara lugnt och sådär! Är sjukt seg!:O

2012-05-03 @ 18:44:21
URL: http://daniellabooks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0