Antingen älskar du mig eller hatar du mig..


















Kommentarer
Postat av: Ida

Hej det skulle vara jättekul om ni ville fråga ngt på min frågestund snälla gör det! :D

2012-05-29 @ 20:11:42
URL: http://idizforever.blogg.se/
Postat av: Anonym

varken hatar eller älskar, eftersom jag inte känner dig. jag undrar mest bara varför man har behovet av att lägga upp sådana där bilder för allmän beskådan?

Svar: Du stör du dig så ge fan i att kolla min blogg.. skit i att lägga ner energi på att sitta och vara irriterad på mina bilder som jag har lagt upp stäng ner sidan istället bara ett klick på krysset i högra hörnet så slipper du vara irriterad och dina klagomål kan jag vara utan så bara stick om du ska klaga seriöst min blogg ska fan inte bli efter vad andra tycker och tänker för då blir det inte min blogg längre så bara skit i att kolla på bloggen då..
None None

2012-06-14 @ 10:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0