Bilder från Köpenhamn!

Go kväll! 
Ja så klart glömde jag lägga in bilderna som jag lovade er men nu kommer dem iaf haha har lite bråttom eftersom ska till Rasmus nu typ men ska snabba mig så gott jag kan så titta och njut så får ni ha det så bra puss!

Från Zoo i Köpenhamn







































































Jag har fler bilder från zoo men alla gick inte att ladda upp tyvärr :/ 
så här kommer lite bilder från inne i Köpenhamn också när vi gick runt och kollade i affärer och i stan och sånt. 











så det var allt för mig puss!<3



Kommentarer
Postat av: I D A | vardagligt / fotografi

Fina bilder!:)

2012-05-26 @ 14:40:34
URL: http://eldflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0