Gårdagen!

Ja som sagt jag var ju med Bästavän Rina sen skulle jag med mamma och pappa till några bekanta och äta middag och så. Det var väldigt trevligt vi åt god mat spelade spel och snacka om väldigt roliga saker och skämta mycket också såklart haha älskar dessa två människorna som vi va hos de är så härliga stora kramar! 

Idag är jag så sjukt trött vakna vid 10 tiden av solen som lyste rakt in på mig, men ändå en underbar känsla att vakna av.. men som sagt är så jävla trött vi gick hem från dem vid typ 2 tiden kanske haha orkar inget vill bara att älskling ska komma hem så jag kan träffa han och önska att han kunde svara på sms men han e säkert upptagen med något. Men tänkte lägga in bilderna från igår sen tänkte jag kolla någon film och kanske ta ett varmt bad och lite sånt mys puss på er! 

Förrätten!



Varmrätten!



Efterrätten!



Curt-Ingvar och Rita



Och avslutade med spel på natten! :D




Kommentarer
Postat av: Anna T

Nu åker alldeles strax vinnaren av de två söta iphoneskalen upp på min blogg!

Om bara några minuter tillkännages vinnaren.



Blev det du? Se till att maila min adress?

Om det inte blev du kan jag säga att det kommer att komma fler bra tävlingar

på min blogg så håll utkik!



Planer för veckan annars? :D

2012-05-06 @ 20:07:02
URL: http://annatjernstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0