Godmorgon Världen!

Jag har precis vaknat typ, vaknade av att älskling var där nere och pratade med någon i telefon sen gick jag ner och vi prata lite sen skulle han iväg, det är lite sådär mellan oss men hoppas verkligen att det löser sig. Igår fick jag åka in till akuten i lund pga av min mage och idag ska jag kolla den här i eslöv på vårdcentralen om de inte hittar felet här så ska dem skicka in mig till akuten i lund igen så kanske jag blir inlagd så jag hoppas verkligen att allt blir bra! 
Vi var även på begravning igår, jag ville inte gråta så jag höll mig jag tänkte på alla bra saker med gammelfarfar när han skrattar, spelade biljard och lyfte upp lilla mig i luften så då klarade jag mig fram tills vi skulle gå fram och lägga blomma på hans kista då mamma stor grät och sa att hon skulle läsa något som hon skrivit till farfar då börja jag gråta redan innan hon börja läsa för jag visste att då var det kört. Men det var riktigt fint läst mamma! 
Nej nu ska jag snart ner och äta lite sen kolla lite Tv så ni får ha det så bra! puss! 

MORGONBILD! 






Kommentarer
Postat av: Anna T

Hej på dig!

Nu har jag utsett vinnaren av den hemliga goodiebagen!

Kika om det blev du, annars tycker jag du ska hålla koll på fler tävlingar i min blogg ^^!



Allt bra med dig annars?

2012-05-31 @ 13:55:07
URL: http://annatjernstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0