Godmorgon!

Just nu sitter jag i badet och ska snart börja fixa till mig lite.. eftersom jag ska på begravning idag min gammelfarfargick bort förra veckan :( han är oehört saknad..han var så pigg och alltid så glad när man kom, han hade aldrig ont någonstans och var aldrig sjuk, jag kan inte förstå att du bara försvann för mig kommer du alltid finnas kvar och jag kommer alltid se dig som den du var när jag sprang fram till dig och hoppa upp i din famn och när jag var så glad över att få träffa dig.. du betyder grymt mycket. men älskade gammelfarfar för mig kommer du aldrig försvinna aldrig! Du kommer finnas kvar i mina tankar och i mitt hjärta tills den dagen jag kommer upp till dig.
Vila i Frid kära gammelfarfar 1921-11-16 till 2012-05-12 Du är älskad!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0