Monday!

Tjenixen!

Idag är det starten på denna veckan.. Älskling sov hos mig inatt mysigt mysigt. Vi kolla på film en av dem var dear john den är riktigt sjukligt bra älskar den gråter nog varje gång jag ser den har ni inte sett den så måste ni verkligen det men jag tror nog de flesta personer har sett den går verkligen inte att missa en sån underbar film. 
Ne men sen upp tidigt fixa mig sen dra iväg till skolan det gammla vanliga vettni ;)

Just nu sitter jag i badet haha har datan utanför på en pall så ni behöver inte oroa er.. Ska snart sticka iväg på träning Balett först sen Jazz så från 6-8 halv 9 tiden tuff dag så jag passar på att koppla av nu i en halvtimme i ett varmt och skönt bad! Ne men nu ska jag ligga och njuta lite sen ska jag fixa mig inför träningen puss på er!

Trailer från filmen Dear John! 


Kommentarer
Postat av: Haldis johanna

Hej vill du få presentkort till olika klädbutiker helt gratis och gillar att medverka i olika tävlingar o vinna jätte fina priser? Bli då medlem på denna super bra sida: http://www.gratisklader.se/?r=196700

2012-05-08 @ 20:57:35
URL: http://haldisjohannanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0