Tårar som aldrig kommer ta slut..

Ja då blir det väl en sömnlös och väldigt sorglig natt.. Jag hatar att bråka med dig det är nog något av det värsta jag vet.. Allt va så perfekt, du visade att jag var tjejen för dig jag har förklarat för dig att mitt liv inte funkar utan dig, jag kommer bli helt förstörd.. totalt förstörd. Jag kämpar som fan i skolan nu och det är tack vare dig för jag mår bra av dig jag blir glad av dig jag tänker på dig dag ut och dag in och det gör att jag orkar göra saker som jag aldrig hade orkat utan dig! Jag vill bara att du ska förstå att utan dig i mitt liv är mitt liv inte värt att leva jag kommer bli samma person som jag var för ett bra tag sen ledsen,ensam,hat,ilska,ångest allt den jävla skiten som försvann när du kom all den jävla skiten som har förstört mitt liv sluta förstöra mitt liv när du kom för då var det bara glädje och tro, hopp och kärlek nej men ungefär jag är så jävla lycklig med dig även om jag kanske inte visar det ibland men du ska veta att du är den ända för mig jag älskar dig jag hoppas verkligen vi kan lösa detta så allt blir bra igen. Försvinner du ifrån mig så skiter jag i allt skolan, gymnasiet allt för kommer aldrig orka gå till en skola med gråt i halsen varje dag och känna en enorm saknad av dig det kommer jag aldrig orka så pass stark är jag inte, det är du som får mig upp på fötter igen det är du som leder mig tillbaka på rätt väg igen när jag har gått vilse. Fan snälla låt det bara bli bra igen jag vill inte må såhär vill kunna somna med ett leende på läpparna och drömma om dig och vakna av att du är den första personen jag tänker på och den första personen jag längtar efter direkt när jag åkt iväg med tåget mot skolan. Du är den abslolut ända personen jag tänker på en hel dag. Det är verkligen bara du i mina tankar all the time.. hur du mår, vad du gör, vad vi ska hitta på efter skolan, alla våra minnen, och tänker på en hel sommar med dig så sjukt mysigt ja som sagt det är bara du.. för mig! 
Känner hur hela min lapptop är blöt på tangenterna av alla mina tårar.. Förlåt som fan för hur jag beter mig ibland, förlåt för att jag förändras ibland förlåt för att jag inte alltid är den perfekta drömtjejen för dig men jag försöker iaf vara mig själv! JAG ÄLSKAR DIG!
ska försöka sova inte för det kommer gå eftersom det är så tomt här utan dig och jag bara gråter men det är värt ett försök! 

VÅR LÅT!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0