Torsdag!

Idag var jag hemma från skolan eftersom jag mådde verkligen inte bra igår.. lite olika händelser! 
sen var jag även sjuk igår när jag va i skolan men jag kämpa på hela dagen ut iaf så är väldigt stolt över mig själv där ja! Har inte sovit på hela natten typ har bara legat vaken och funderat och gråtit och hostat och skit men nu mår jag iaf bättre eller ja jag mår ju fortfarande dåligt över en sak som hände igår men är inte lika sjuk längre idag iaf hostar inte och så.. så det är bra. Tror nog att jag ska till skolan imorgon eller ja jag ska försöka! 
Men nu ska jag gå ner och äta och kolla lite tv och vänta på pappa puss!

Kommentarer
Postat av: Zofie Jashari - 17år & förlovad med en 34åring

Fin blogg :)

2012-05-10 @ 18:51:16
URL: http://vildochgalenn.blogg.se/
Postat av: callefille

Fin blogg :) är allt bra? :) bloglovin? :)

2012-05-12 @ 15:22:41
URL: http://callefilles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0