Underbar dag med bästavän!

Hejsan alla supersöta människor! 

I morse vakna man tidigt av att älskling skulle iväg till Växjö, saknar dig!! 

Sen har dagen tillbringats med älskade Rina vi har haft superkul som vanligt vi har chillat hos Rina och vi har även orkat lyfta på våra rövar och gått ut och till trollsjön och ätit glass och bara chillat i solen. Det har varit mycket trevligt såklart efter det så stack vi hem till Rina och chilla en stund till haha sen stack vi till mig och grilla och sånt shit. Nu ska hon snart hem och jag ska iväg till några bekanta som bor några hus bort och äta middag och ha det trevligt med dem! Men nu måste jag verkligen ta och byta om och fixa mig för ska vara hos dem om ca 5 min haha lycka till att jag blir klar men det får fan gå fort men ni får ha det så superbra så skriver jag nog senare ikväll har kommer bilderna på mig och Rina från idag pusss på er! 























alla bilderna vill inte laddas upp så har damp nu men om ni vill se alla bilder så kolla gärna min facebook!
skulle egentligen lägga ut inlägget igår men såklart fucka allt sig men som sagt här är lite av bilderna som gick att ladda upp!
http://www.facebook.com/nikita.holmquist












Kommentarer
Postat av: - T O V E -

sv; vad kul att höra :)

2012-05-06 @ 15:19:44
URL: http://hjeertafotboll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0