AndraSeptember...

Tjenixen mina sötnosar! 

Idag har vi typ haft kalas här hemma för mamma och Andreas (min bror) så kom släkten hit och lite så haha jag va så jävla trött idag så palla fan inte fixa mig när gästerna kom så jag gick runt i mysstrumpor pyjamasbyxor uppsatt ruffsigt hår osminkad och en tjocktröja haha.. jag hade fan ingen ork till något men har iaf gjort mina skoluppgifter som ska vara klara till Fredag så det är ju iaf bra av (stolt) så slipper man göra de i veckan så jävla skönt och ha allt klart. Ja sen ska jag väl inte göra så mycket mer idag ska ligga och kolla film med mamma och mysa och sånt gött sen ska jag väl antagligen förbereda inför imorgon back to school again och så ska jag försöka hinna med att fixa mina naglar såklart... sen blir de sova antagligen!


Igår så firade vi mamma hon blev 46 hela år så Grattis för hundrade gången älskade mamma jag älskar dig jättemycket och jag hoppas verkligen din dag blev som du hade tänkt dig. Sen var vi nere i stan lite för mamma och pappa ville se hon carolina uggla eller vafan hon heter men vad gör man inte för dem? :D 
Så vi var nere där en stund sen låg jag och mamma och mös i soffan och kolla film och hade det underbart! 
ja vad ska jag mer säga ? Har inte så mycket att berätta mer än att jag är så sjukt stolt över min mamma och pappa och jag älskar de otroligt mycket puss haaaj! 
snygging på bild men så såg jag ut idag fin klädd på hög nivå ;)
 
Foto


Foto

Kommentarer
Postat av: linah

sjukt bra blogg!:D<3

Svar: Tack så jättemycket :) <3
None None

2012-09-04 @ 01:43:28
URL: http://linaheve.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0