Igårkväll..


Godmorgon alla får jag väl säga är hemma ifrån skolan idag mår riktigt dåligt, är typ sjuk och allt sånt som jag verkligen inte vill va nuu. Men igårkväll så hade jag och pappa lite mys här hemma vi hade bakat chokladbollar och hade chips och dippa och popcorn och läsk och en stor fet TV haha så jävla mysigt var de, vi kollade på det nya porgrammet x-factor som även vi ska se ikväll igen för de är varje dag fram till Onsdag så längtar till ikväll och längtar riktigt mycket till när jag ska bli frisk för pallar verkligen inte må såhär :/ 
Men nu har pappa kommit hem så nu ska jag gå ner och se om jag kan få i mig lite frukost om de nu går.. Men ni får ha det så superbra och hoppas ni mår bättre än vad jag gör! puss haajj. 








 

Kommentarer
Postat av: nina och mia

fin blogg! kika gärna in på vår blogg, vi tipsar just nu om 10 skönhetstips. krya på dig!

Svar: tack så mycket.. er blogg är också jättefi, tack de ska jag kram :)
None None

2012-09-10 @ 19:28:37
URL: http://ninamia.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0