Inte redan...

Hej snyggingar!

är sur för att det är så jävla kallt och att de redan har blivit fucking höst i detta jävla sverige.. hatar de och snart kommer väl snön med ååååhhh.. blir så sur varför kan inte vi få ha sommar året om precis som thailand och alla de länderna fan vad orättvist asså. 

Men hur som helst skolan har varit toppen idag riktigt kul pål lektionerna haha vi förstör fan för alla som försöker jobba så synd om dem. Men längtar som fan till imorgon då ska jag och klaudia och jenny hem till tess efter skolan och förbereda oss inför fest som vi ska dra på typ vid 7-8 tiden så jävla kul kommer vi ha längtar enormt.. 
så klaudia kanske kommer hem till mig ikväll och sover här så ska vi planera lite för imorgon och prova kläder och sånt sen ska jag även fixa hennes naglar och lite sånt shit så det blir säkert fett nice ;) 
men nu ska jag försöka komma på vad jag ska ha på mig haha har bestämt skorna iaf puss hajj!
så ser dem ut! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0