Katastrof..

Ja vad ska man säga vilken jävla dag skojjar inte.. Klaudia kom igårkväll och sov hos mig vi planera och sånt sen drog vi till skolan i morse och var där skratta och flippa vi var så sjukt taggade för vi längtade till festen ikväll.. Vi drog hem till tess efter skolan och fixade oss och allt.. men så precis innan vi ska dra så ringer tjejen som vi skulle träffa senare och dra till festen med men såklart säger hon att jag  och klaudia inte får följa med.. så då blev vi ganska sura kan man lungt säga. Liksom vi hade fixat oss as länge och var precis klara och allt så blev de inget så.. sen sa jag till klaudia ne nu drar vi till solbacken i furulund och festar där och vi stack dit hade så sjukt kul haha dog sen så när vi kommit in och allt ja allt är perfekt och såklart fick man inte ha sprit med sig in så vi gömde den såklart och tro fan att äckliga jävla poliser kommer och letar igenom hela området och de hitta massa väskor och sprit och en av de väskorna va såklart mina så de tog ut mig utanför skulle ge de mitt namn och skit sen ringde de pappa så vi ska till polisen på jävla förhör fuck allt skojar inte de förstör.. och åååhh allt va kaos.. sen tog de all min sprit så sur jag va fyfan de förstörde kvällen för många om jag säger så.. alla fick damp som fan alla lacka på polisen och skrek åt dem så grattis era grisar ni har förstört för oss ungdomar ännu en gång sen va jag så jävla sur så jag sprang in på dansgolvet och dansa som fan med klaudia vi  ägde fan allt så jävla grymma är vi!! Sen vid 1 typ stack jag så nu är jag hemma i min underbara säng och typ kokar av ilska fan vad lack jag är.. men nu ska jag försöka sova puss haaajj my babes! 

trodde inte mamma hade fått reda på att polisen hade tagit mig men de hade hon visst checka bilden..


Kommentarer
Postat av: Daniella Book

Jättefin blogg! Allt bra med dig? :D

Svar: Tack så jättemycket jadå allt är bra med mig hur är de själv? :) <3
None None

2012-09-08 @ 11:15:00
URL: http://daniellabooks.blogg.se
Postat av: stina

man kan inte se bilden...... :(

2012-11-11 @ 15:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0