NiondeSeptember

Hejsan my beautiful babes!

Är riktigt trött har varit trött hela helgen typ, det är fan sjukt.. men iaf igår var jag och pappa hos min kusin som fyllde 20 år och firade han supertrevligt men bara att jag var så satans trött höll på att somna så tillslut fick vi köra hem haha.. och saknar min mamma som fan eftersom hon är i Kroatien med sitt jobb.. vill bara att hon kommer hem nu! 
Ikväll ska jag och pappa sitta och tjocka oss framför tv:n haha vi ska se på x-factor och lite sånt trevligt! *
Ja vad ska jag mer säga, har inte så mycket mer att berätta idag än att jag är cp trött och borde sova lite till eller sätter jag på någon film vi får se hur de blir men ni får verkligen ha det superbra puss hajj.*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0