SjutondeSeptember

Hejsan mina fina sötnosar! 

Har typ precis kommit hem, haha lika rolig dag i skolan som alltid älskar verkligen er tjejer. haha kan nog aldrig skratta så mycket som jag gör med dig Klaudia haha vi skämmer fan ut oss på bussar och i stan och skit men du är så jävla underbart störd haha!! 
Ne men som sagt dagen var lyckad haha och imorgon kommer dagen bli ännu mer kaos tro mig kommer berätta om den imorgon och visa lite bilder i think.. Ne men efter idrotten stack jag och Klaudia till tågen och vänta där sen kom mitt tåg och såklart stöter man på en person man inte ville stöta på men så är de ibland orkar inte bry mig längre lever mitt liv nu. 

Men ja vad ska jag göra jag ska ta en dusch sen ska jag nog bara lata mig och äta mat.. kanske blir träning ikväll det får vi se men ni får ha det så supergött puss älskar er! 

IN SCHOOL (fuckad bild men jaja ni får njuta av den ändå)
 

Kommentarer
Postat av: ISABELLA - Göteborgs skönaste blogg!

fin blogg! allt bra med dig idag? kraam :D

Svar: Tack så mycket jadå allt är bra med mig själv? :)
None None

2012-09-18 @ 21:26:12
URL: http://isabellak.blogg.se
Postat av: Alexsandra

Fina ni är, haft en bra lördag!? Bloglovin byte!?

Svar: Tack så mycket, ja det har jag själv då? :)
None None

2012-09-22 @ 21:12:19
URL: http://lovephotoalexsandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0