TredjeSeptember

Hellu.. 

Skolan har varit helt okej idag var bara så sjukt trött i morse och ville bara ligga kvar och sova.. men vi slutade tidigt idag så de va ganska chill sen har jag ätit, duschat och just nu sitter jag och letar och funderar på vad jag ska ha för tatuering men har ju lite alternativ så det ska nog lösa sig ska tatuera min innan i october-november beror på när där blir tid men är så  sjukt taggad vill verkligen ha tatuering har längtat efter de as länge så nu är det snart dags egentligen skulle jag tatuera mig i januari- februari någon gång 2013 men så fick jag göra de tidigare för mamma älskar dig hihi.. tror jag ska ha någon text av något slag men kom gärna med förslag om ni har några det uppskattas bara så det blir säkert jättebra och självklart ska jag tvinga med min älskade bästavän rina dit med hon ska fan inte få komma undan hon lär nog få stå och hålla mig i handen och skratta åt mig haha! 
Ne nu ska jag fortsätta leta sen ska jag iväg och träna pusshajj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0