5 Februari

Hejsan alla fina!

Jag har sovit en timme inatt och är helt slut jag var vaken till 6 på morgonen och och skulle upp 7. Dagen har varit seg men ändå rolig med my homies klaudia och tess. Har knappt kunnat tänka idag eller ja har inte pallat tänka typ. Efter skolan hämtade pappa mig i Lund och så åkte vi hem jag gick upp och la mig och kolla lite på andra avenyn sen så skrev min kära pojke till mig och vi träffades och han ska sova hos mig så underbart känner mig alltid trygg och säker i hans närvaro, så kommer nog kunna sova bra inatt. På den sista tiden har jag mått väldigt dåligt jag vet inte vad det kan bero på om jag är stressad och tänker på förmycket, för vissa dagar klarar jag av att äta men andra dagar äter jag ingenting alls sen om jag provar äta något så spyr jag. Vad det än är så vill jag bara må bättre ibland så känns de som om jag ska svimma jag mår inte bra iaf men får inte missa mer i skolan så kan inte va hemma mer iaf om jag inte har någon annledning eller intyg på att jag får vara hemma och jag orkar inte dra hela långa historian för lärarna. Men om det inte blir bättre efter ett tag måste jag söka hjälp det är typ ingen som vet om detta men jag var tvungen att skriva av mig så det fick bli här och ni som läser detta jag hoppas inte ni slänger in massa dumma och onödiga kommentarer bara omoget men det var väl allt för mig tror jag, borde nog vila lite nu så jag klarar av skolan imorgon!

Kram Nikita 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0