Jag är tillbaka och jag är här för att stanna!

Men tjenixen gott folk! 

Nu är jag tillbaka igen lilla söta jag, nu får ni stå ut med mig ännu mer, nä men kände att det var dags att ta tag i bloggen igen kan ju inte bara låta den ligga här och ruttna så jag bestämde mig för att starta upp den igen tänkte göra en helt ny men det orkade jag verkligen inte och speciellt inte när klockan är halv 11, skola och sånt shit imorgon. 
Men hur har er jul och nyår varit då? och hur har början 2013 varit.. Julen var fantastisk, god mat och massa julklappar och sån mysig julkänsla, men nyår var mindre bra jag låg hemma och var sjuk fucking skit, så sur jag var jag hatade allt just då har nog aldrig varit så sur någongång men så är det någon ska ju vara sjuk på nyår också. och sen har jag ju glömt berätta det är slut på mitt singel liv iaf.. har en helt underbar pojkvän vi blev tillsammans den 19/11-2012  så är den lilla lyckliga skiten nu! Men han är ju såklart också lycklig han är ju ihop med mig mig daaaah?? :D Nä men jag vet inte vad jag mer ska berätta ni får gärna skriva och ge förslag på vad ni vill att jag ska prata om eller berätta om  och ställ gärna frågor med men nu ska jag ta och checka en film puss på er sötisar! 

Kram Nikita 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0