Tatuering..

Go' kväll. 

Jag kom nyss på att jag glömde berätta om min tatuering som jag gjorde i November 2012, jag blev riktigt nöjd med den, men skriv gärna vad ni tycker och tänker om den älskar att få ärliga svar från andra så bara tyck till! 
Men hur som helst jag var väldigt nervös precis innan och jag var sjukt rädd för trodde det skulle göra ont som fan men det gjorde verkligen inte ont, det var mer som en skön känsla så blev ganska lättad rätt snabbt. Men bara ställ frågor om ni undrar något.. och funderar på att göra en till tatuering men har ingen aning om vad jag ska göra men här kommer en bild på den jag gjorde i November. 

Kram Nikita 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0