Utomlands resa igen!

Helluu.. 

Då åker man till Spanien på måndag äntligen får man komma bort från kalla sverige nu blir det att packa väskan snabbt som fan och ta mycket bilder och sola för er som tyvärr får stanna kvar i iskalla sverige. Jag är så sjukt lycklig att äntligen få komma bort här ifrån bara kunna sola och bada och slappna av. Och jag lovar att lägga upp mycket bilder på bloggen när jag kommer tillbaka men kommer nog inte blogga fören jag kommer hem igen eftersom jag kommer antagligen ha ganska mycket att göra och måste få med mig allt jag behöver får väl skriva en lista eller något. Men ni får ha det jättebra precis som jag kommer ha det och så hörs vi om ca en vecka! 

Kram Nikita 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0