idiot!!

 

KommentarTid 
Anonym om Sorg & Rädsla !:
Jag vet att du inte älskar zack längre , så bara hitta en ny





Asså en sak ska du ha jävligt klart för dig vem du nu e ! Jag älskar zack och de vet han själv och jag ville inte att de skulle bli såhär de va inte precis något jag önskade mest av allt faktist så va de verkligen de sista som jag ville skulle hända..så kom inte och säg detta bara för att du e avensjuk eller något..
och han väntar på att jag ska komma tillbaka jag gjorde slut för att jag blev sårad inget annat.. Jag älskar han okej så bara hållkäften och skaffa dig ett liv..
än att sitta och kommentera dumma saker som du kanske tror jag ska bli på dåligare humör än jag är på.. men de går inte tyvärr jag bara blir så jävla sur på sånt inget annat !!!! IDIOT !!!!!!
08 Augusti, 19:53  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0